Dobrovolná anketa

04.10.2023 13:05
Tentokrát jsem si pro vás připravila otázku ohledně případné vydávané knihy. Mám "v šuplíku" založený rukopis o cestování časem ze současné Prahy do starověkého Egypta. Jedná se spíše o pohádku, nicméně mohou si přečíst i dospěláci - pokud budou mít chuť :-). V příběhu je hlavním hrdinou malý chlapec, který objeví kouzelný pergamen. S tím se přenese do Egypta - do období faraonů. Zde objevuje půvab tehdejších časů. Samozřejmě příběh má i trochu akčnosti, takže chlapec musí dokončit úkol, který dostal na začátku příběhu, aby se mohl dostat zpět domu do Prahy.
Trochu mne mrzí, že mám zatím rukopis nevydaný, a proto přemýšlím, zda bych jej nevydala samonákladem. V anketě níze tedy pokládám otázku, zda byste si takový příběh koupili/přečetli :-) 
Děkuji za jakoukoli odpověď. Pomůže mi to při rozhodování.